راهکارهای کارآمد برای تبلیغات موفق در اینستاگرام2023-08-01

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آموزش تبلیغات در اینستاگرام

هزینه تبلیغ هر اینفلوئنسر چقدر است؟ بسته به اینکه وی چقدر محبوب باشد و چه نوع کاربرانی را به عنوان دنبال کننده داشته باشد قیمت ها متفاوت است. کار کردن با اینفلوئنسر ها و انتخاب صحیح آنها به مهارت و تجربه نیاز دارد. پیشنهاد ما این است که اگر قصد این کار را دارید حتما با مشاورین ما تماس بگیرید.

در این چالش شما از فالوئرهای خود دعوت می‌کنید که محصول یا برندی را تبلیغ کرده و با این اقدام شانس برنده شدن در چالش را به دست آورند. پس مهم است که حتماً بررسی کنید که آیا محتوای تبلیغاتی یک پیج زیاد است یا خیر. اگر خیلی زیاد تبلیغ می‌گذارند که گزینه‌ی خوبی برای تبلیغات نیست و باید در پیج‌هایی تبلیغ گذاشت که در طول روز، خیلی کم تبلیغ می‌گذارند.

علاوه بر این، از طریق تعامل بیشتر با مخاطبان، برگزاری مسابقه یا قرعه‌کشی، استوری‌های داستانی، ایجاد حس ارزش در مخاطب و کمک از مخاطبان برای معرفی شما به دیگران، می‌توانید مخاطبان بیشتری جذب کنید. در کنار کسب‌وکارهای آنلاینی که در این پلتفرم ایجاد شده‌اند، بسیاری از افراد نیز برای گسترش کسب‌وکار خود به تبلیغات در این فضا روی آورده‌اند. تبلیغات در فضای مجازی و به خصوص پلتفرم اینستاگرام تنها زمانی می‌تواند موجب پیشرفت و توسعه یک کسب‌وکار شود که اصولی و کاربرپسند باشد. تعریف کردن هدف در ابتدای کار به اندازه تهیه نقشه در ابتدای سفر اهمیت دارد. در سفر برای یافتن مقصد از نقشه استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم راه را درست می‌رویم. در مسیر تبلیغات نیز گاهی لازم است به اهداف تبلیغاتی خود بازگردیم تا مطمئن شویم هنوز در راستای دستیابی به آن‌ها قدم برمی‌داریم.

تبلیغات جادویی با بهره‌گیری از قابلیت‌های بصری، نظیر تصاویر و ویدیوهای جذاب، می‌توانند محتوای برند را به‌طور خاص و منحصر به فرد به مخاطبان معرفی کنند و تبدیل‌های بالاتری ایجاد کنند. این تبلیغات معمولاً به‌طور خلاقانه و هوشمندانه طراحی می‌شوند تا احساس فوریت و جذابیت ایجاد کنند و کاربر را به اقدام فوری ترغیب کنند. به طور خلاصه هیچ روشی وجود ندارد که به عنوان بهترین تبلیغات در اینستاگرام شناخته شود و برای همه کسب و کارها کاربردی باشد.

این پلتفرم برای کسب‌وکارهایی که به دنبال برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان هستند، ایده‌آل است، زیرا امکان تعامل مستقیم مشتری با برند را از طریق نظرات، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و تگ‌ها فراهم می‌کند. این روش به برندها کمک می‌کند تا به‌طور مستقیم و بی‌واسطه با مخاطبان خود صحبت کنند، سوالات آن‌ها را پاسخ دهند و بازخورد فوری دریافت کنند. استفاده از لایو برای معرفی محصولات جدید، تخفیف‌ها یا رویدادهای ویژه می‌تواند به سرعت توجه کاربران را جلب کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید یا تعامل بیشتر کند. استفاده از فیچرهای جدید اینستاگرام مانند Reels می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغات خود را به شکلی خلاقانه و نوآورانه به نمایش بگذارید. Reels به شما امکان می‌دهد که ویدیوهای کوتاه و جذاب بسازید که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند.

تبلیغات در اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند تا نتایج تبلیغات خود را تجزیه و تحلیل کنید و براساس این اطلاعات، استراتژی‌های خود را اصلاح و بهینه کنید. تجزیه و تحلیل این داده‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا برای تبلیغات بعدی خود استراتژی‌های دقیق‌تر و هدفمندتری تدوین کنید. بهینه‌سازی مداوم یکی از نکات مهم برای موفقیت در تبلیغات جادویی در اینستاگرام است. امروزه تقریبا بیشتر مردم و خصوصا هموطنان ما، از اینستاگرام استفاده می کنند. تعجبی هم ندارد، به هر صورت شبکه های اجتماعی انگار چیزیست که برای همگان جذاب است و برای هر کسی با هر سلیقه ای محتوای خاص خودش را دارد. اما کاربر اینستاگرام بودن یک چیز است و داشتن کسب و کار در اینستاگرام، کلا موضوع دیگری است.

البته انجام تبلیغات به این شیوه هزینه‌هایی مثل دستمزد اینفلوئنسر، هزینه تولید محتوا و هزینه‌های جانبی مثل هدایا را در پی دارد که نباید از آن غافل شد. دستمزد اینفلوئنسرها به عوامل مختلفی مثل تعداد فالوورها، میزان مشارکت آن‌ها، سطح محبوبیت و مواردی از این قبیل بستگی دارد. به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها در کنار انجام تبلیغات در اینستاگرام، صفحه شخصی کسب‌وکار خود را نیز در این پلتفرم ایجاد کرده‌اند. برای مثال، تعداد بازدید استوری یا میزان اشتراک‌گذاری پست تبلیغاتی شما. اگر از پلتفرم جریان برای تبلیغات استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به انجام این کارها نیست؛ زیرا پنل جریان به‌صورت خودکار پس از اتمام تبلیغات گزارش کاملی از عملکرد کمپین در اختیار شما قرار می‌دهد.

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند مثل یک معجزه عمل کند، به‌شرطی که مواردی را در مورد آن بدانید و اجرا کنید. اینفلوئنسرها کسانی هستند که دنبال‌کنندگان زیادی در اینستاگرام دارند و درمورد موضوعات مختلف (مانند مد، ورزش، سبک زندگی و...) پست می‌گذارند. از آن‌جا که فالوورهای این اینفلوئنسرها به این موضوعات علاقه دارند، هوشمندانه است که تبلیغات اینستاگرام خود را به دست آن‌ها بسپارید؛ مثلاً محصولتان را ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید که آن را آزمایش کنند. اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایل است؛ بنابراین محتوای تبلیغاتی شما نیز باید برای مشاهده در تلفن‌های همراه بهینه شده باشد.

استفاده از خاصیت جستجو بر اساس مکان

با استفاده از ابزارها و قابلیت های موجود می توان به طور موثری مشتریان جدیدی را جذب کرد. با دقت در انتخاب مخاطبان و طراحی کمپین های هدفمند، به نتایج قابل توجهی برسید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. هیچ چیز به اندازه شناسایی مخاطبین هدف برای آموزش تبلیغ در اینستاگرام اهمیت ندارد. تبلیغات شما باید در دید افرادی قرار بگیرد که مشتریان بالقوه شما هستند. این گونه هم نرخ تبدیل افزایش می یابد و هم از منابع به بهترین شکل ممکن استفاده کرده اید.

برای اجرای کمپین تبلیغاتی سریع و با بازده بالا و اینکه چگونه کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم، می‌توانید به دیجیتارگتینگ مراجعه کنید. اما یکی از قواعد صحیح تبلیغات در اینستاگرام این است که تبلیغات، باید در پیج‌های مناسبی قرار گیرند، یعنی پیج‌هایی که از لحاظ محتوایی، به پیج شما نزدیک هستند. شما باید مخاطبانی را هدف قرار دهید که احساس می‌کنید می‌توانید به آن‌ها خدمات یا محصولاتی را ارائه دهید یا اینکه آن‌ها احتمال دارد پیج شما را دنبال کنند. معمولاً این پیج‌ها، نرخ تعامل پایینی هم دارند و اصلاً نمی‌توان برای تبلیغ در اینستاگرام روی آنها حساب کرد. به جای این، بگردید پیج‌هایی را پیدا کنید که بر روی یک موضوع تمرکز دارند.

این روش باعث افزایش شناخت شما در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌شود. به عنوان مثال، اگر شما مشاور کسب و کار هستید، نباید بیوی خود را با جملات بی ربط پر کنید، زیرا این توضیحات نمی‌توانند مخاطب را جذب کنند. می‌توانید از هشتگ‌های مرتبط و حرفه‌ای برای خود استفاده کنید و در برخی موارد از ایموجی‌ها نیز استفاده کنید تا بتوانید تبلیغات بسیار مؤثر در اینستاگرام داشته باشید.

تبلیغات در بستر اینستاگرام، راهی برای افزایش آگاهی از برند، افزایش وفاداری مشتریان به برند و در نهایت فروش بیشتر است. قدم بعدی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام به بهینه‌سازی و انتخاب زمان تبلیغ اختصاص یافته و باید درباره اینکه چه زمانی برای نمایش تبلیغ مناسب است، تصمیم بگیرید. مشاوران آکادمی پاکراه به عنوان همراه شما در سفر به سمت توسعه کسب و کار و افزایش توانمندی‌های بیزینسی حضور دارند. اینجا، با تمرکز بر آموزش‌های کاربردی و استراتژی‌های نوین، به شما ابزارها و دانش لازم برای موفقیت در دنیای پویای کسب و کار را از راه اندازی، اجرا تا توسعه مشاغل ارائه می‌دهیم.

در این میان ادنگاه چگونه به کسب‌وکار شما کمک می‌کند؟

  • چند تیم دیگر هم در زمینه انیمیشن و تبلیغات فعالیت دارند و از آنجایی که محتوای جذاب و طنز تولید می‌کنند، کاربران به آن‌ها توجه می‌کنند و محتواهایشان را می‌بینند.
  • {
  • اشخاص و کسب و کارها، با اهداف مختلفی تبلیغات خود را در اینستاگرام قرار می‌دهند.
  • |}{
  • احتمالاً تبلیغاتی را دیده‌اید که کپشن نامرتبی دارند و همینطور آی‌دی پیج، چندین‌بار تکرار شده است.
  • |}
  • خلاقیت، کیفیت تصاویر، کپشن‌نویسی، داشتن یک قالب خاص، مطالب جذاب و کاربرپسند از جمله نکات مهمی هستند که باید در انتشار پست به آن‌ها توجه شود.
  • در سال 2015، اینستاگرام امکانات و ویژگی‌های لازم برای تبلیغات در این پلتفرم را برای همه مشاغل فراهم کرد و تا سال 2017 یک میلیون تبلیغ‌کننده در این پلتفرم داشت.
  • {
  • به شما توصیه می‌کنیم که همه‌ی بودجه‌ی خود را یکجا خرج نکنید و در ابتدا با بودجه‌های پایین شروع کنید.
  • |}

حتی می‌توانید برای کمپین خاصی که در نظر دارید، یک اکانت جداگانه در اینستاگرام ایجاد کنید. بعد از آن صفحه فرود در وب‌سایت اصلی را ایجاد کنید تا در تبلیغات اینستاگرام بتوانید مخاطبان را با لینک مخصوص آن، به صفحه فرود سایت هدایت کنید. استفاده از تجربه و مهارت افراد باعث می‌شود بهترین تبلیغات را با کمترین هزینه برای کسب‌وکار خود داشته باشید.

زمانی که شما صفحه‌ای را ایجاد می‌کنید و در آن به انتشار پست و مطالب مختلف می‌پردازید، به صورت ناخودآگاه پیج خود را تبلیغ می‌کنید؛ بنابراین، هرچقدر این مطالب جذاب باشند مخاطبان بیشتری جذب خواهید کرد. اولین بخش از یک صفحه اینستاگرامی که مخاطب پس از ورود، به آن توجه می‌کند، بیو آن صفحه یا پیج است؛ بنابراین، این بخش را باید با دقت و جذابیت خاصی نوشت. در نوشتن بیو پیج، شما تنها 150 کلمه در اختیار دارید که باید از آن نهایت استفاده را ببرید تا مخاطب را در صفحه خود نگه داشته و اعتماد آن را جلب کنید. انتخاب نام مناسب و جذاب برای یک پیج یا کسب‌وکار، اولین تبلیغی است که شما برای توسعه کسب‌وکار خود انجام می‌دهید. در انتخاب نام، باید به مواردی مانند جذابیت، سادگی، ریتم داشتن، ماندگاری و زیبایی توجه کرد تا بتوان در گوشه ذهن مخاطب جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داد.

ویدئوها می‌توانند پیام تبلیغاتی را به گونه‌ای موثر به کاربران منتقل کنند. افزایش ترافیک سایت و بالا رفتن نرخ کلیک از اصلی‌ترین اهداف تبلیغات اینستاگرام به حساب می‌آید. چون IGTV به شما این امکان را می‌دهد تا ویدئوهایی به طول ۶۰ دقیقه منتشر کنید، دلیل نمی‌شود که از اصل کوتاه بودن ویدئو غفلت کنید.

برای تنظیم تبلیغات کسب‌وکار خود، ابتدا باید از حساب شخصی اینستاگرام به حساب کسب‌وکار تغییر دهید. پاسخ‌گویی به نظرات و پیام‌های کاربران به محتواهای تبلیغاتی شما نشان از اهمیت دادن به مخاطبان و مراقبت از آن‌ها است. این نوع ارتباط مستقیم با مخاطبان می‌تواند رابطه مثبتی بین برند و مشتریان ایجاد کند. استوری‌ها یکی از ابزارهای محبوب اینستاگرام و همچنین تبلیغات اینستاگرامی هستند و تبلیغات از طریق استوری‌ها هم می‌توانند به کاربران نمایش داده شوند. استوری‌ها به عنوان محتواهای کوتاه موقتی، فرصتی مناسب برای انتشار تخصصی و جذاب تبلیغات فراهم می‌کنند. تبلیغات در اینستاگرام به صورت تصویری، ویدئویی، متنی و در قالب استوری و پست و با روش‌های مختلفی مانند همکاری با افراد معروف (Influencers) انجام می‌شود.

بررسی کنید که اینفلوئنسر انتخابی شما در گذشته چه نوع محتوایی منتشر کرده و چگونه با دنبال‌کنندگان خود تعامل داشته است. با انجام این مراحل، می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی موثرتر و موفق‌تری در اینستاگرام داشته باشید. استفاده از این راهنمایی‌ها به شما کمک خواهد کرد تا از پتانسیل کامل تبلیغات اینستاگرام بهره‌برداری کنید و حضور قوی‌تری در این پلتفرم محبوب داشته باشید.

{

نکات کلیدی برای تبلیغات موفق در اینستاگرام

|}

با انتخاب صحیح قالب های تبلیغاتی و استفاده از محتوای جذاب، به نتایج قابل توجهی دست یابید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. یکی از بهترین استراتژی تبلیغات در اینستاگرام از نظر ما همان محتوای شماست. اما منظور ما محصول یا خدمات شما نیست بلکه منظور ما نوع ارائه خدمات شماست. اول اینکه یک قالب یا تم خاص برای پیج خودتان در نظر بگیرید به نوعی که کاربر بدون نگاه کردن به اسم شما در بالای پست هم بفهمد که این شما هستید که این محتوا را گذاشته اید. سعی کنید تمی هم که انتخاب می کنید هم متناسب با کسب و کارتان باشد و هم مخاطب هدفتان با آن ارتباط برقرار کند. اما رایج‌ترین شکل تبلیغات اینستاگرامی این است که افراد و کسب و کارها، تبلیغات خود را از طریق صفحات پربازدید و دارای فالوور نسبتاً زیاد، نمایش می‌دهند.

آیا تصور می کنید که تنها نوجوانان و جوانانی که عکس سلفی می گیرند، کاربران این پلتفرم هستند؟ واقعیت این است که اینستاگرام به مراتب فراتر از این گروه سنی می باشد. باید بدانید که بیشترین درصد کاربران اینستاگرام بین سنین 18 تا 29 سال قرار دارند که حدود 55 درصد از کل کاربران را تشکیل می دهند؛ اما این همه داستان نیست. بعد از این گروه سنی، کاربران بین 30 تا 49 سال با 28 درصد و سپس سایر گروه های سنی، از جمله افراد مسن تر و جوان تر، به این پلتفرم دائما در حال پیوستنند. با توجه به اطلاعاتی که دربارۀ مزایای تبلیغات در اینستاگرام به دست آورید، حتماً شما نیز تمایل دارید هر چه زودتر به این منظور اقدام کنید. مطالعه ادامه این مطلب و تکنیک‌هایی که شرح می‌دهیم به شما عزیزان در راستای نتیجه بهتر کمک بسزایی می‌کنند. پس استفاده از کپشن‌های کوتاه، می‌تواند به بیشتر دیده‌شدن تبلیغ‌تان کمک کند.

افزایش نرخ تبدیل مشتریان از بالقوه به بالفعل هم از دیگر اهداف اصلی تبلیغات موثر در اینستاگرام به شمار می‌رود. در ادامه نکاتی برای تبلیغات از طریق پست‌های اینستاگرامی به شما خواهیم آموخت. جهت بالا بردن اعتماد کاربران به صفحات شما، اهمیت دارد که اطلاعات تماس به صورت واضح در دسترس کاربران قرار گیرد. تجربه نشان می‌دهد که صفحاتی که اطلاعات تماس دارند، بیشتر به آنها اعتماد می‌شود.

در دنیای دیجیتال امروز، شاید کمتر کسی را پیدا کنید که روزانه حداقل یک بار از اینستاگرام استفاده نکند، به همین دلیل کسب‌وکارهای زیادی برای تبلیغات و جذب مخاطب به این فضا روی آورده‌اند. استفاده از تست و آزمایش A/B، تحلیل داده‌ها و پیگیری نتایج، به‌روزرسانی و تطبیق با تغییرات جدید و برقراری ارتباط مستمر با مخاطبان، می‌تواند به بهبود عملکرد تبلیغات شما کمک کند. همچنین، بهره‌گیری از تجربه‌ها و دانش‌های مشابه و ادامه یادگیری و به‌روزرسانی دانش، می‌تواند به شما در ایجاد کمپین‌های موفق‌تر و جذب مشتریان بیشتر کمک کند.

روش‌هایی همچون استفاده از استوری‌های تعاملی، همکاری با اینفلوئنسرها، و تولید محتوای ویدئویی جذاب، می‌توانند تاثیر زیادی در افزایش تعامل، جذب مشتری و حتی افزایش فروش داشته باشند. آمار نشان می‌دهد اینستاگرام در ماه یک میلیارد کاربر فعال دارد و بعد از فیس‌بوک دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان است. در ایران استفاده از فیس‌بوک بخاطر تحریم و فیلترینگ چندان متداول نیست، اما اکثر مردم از اینستاگرام استفاده می‌کنند و به آن عادت کرده‌اند.علت دیگر کاربرد تبلیغات اینستاگرامی تنوع موضوع در این پلتفرم است. تقریبا تمام کسب‌وکارها می‌توانند پیجی در حوزه کاری خودشان پیدا کنند که محتوا تولید می‌کند و فالوورهای زیادی دارد. این یعنی مخاطبان هدف کسب‌وکار در یک پیج جمع شده‌اند و اگر کمپین تبلیغاتی به درستی اجرا شود، جذب بالایی خواهد داشت. برای مثال، شما فروشنده لوازم‌التحریر هستید و می‌خواهید تبلیغتان را در قالب استوری و در پیج‌هایی با بیشترین نرخ تعامل منتشر کنید.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

این تحلیل‌ها به شما کمک می‌کنند تا استراتژی‌های خود را بهبود بخشید و تبلیغات مؤثرتری ایجاد کنید. استوری‌ها یکی از ویژگی‌های پرطرفدار اینستاگرام هستند که به شما امکان می‌دهند تا محتوای موقت و کوتاه‌مدتی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. تبلیغات در استوری‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا پیام‌های تبلیغاتی خود را به شیوه‌ای جذاب و متمرکز به مخاطبان منتقل کنید.

یکی از بزرگ ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام، یکپارچگی آن با تبلیغات فیسبوک است؛ یعنی شما می توانید از قابلیت های پیشرفته فیسبوک برای شناسایی و هدف گذاری مخاطبان خاص استفاده کنید. دقت داشته باشید که این روش از تبلیغ نویسی در اینستاگرام با توجه به جنبه بصری جذاب، در کسب و کارهای مختلف جواب داده و تأثیر مثبتی دارد. شما می‌توانید از روش تبلیغات بنری برای بیزینس خود استفاده کرده و بازخورد کاربران را مورد بررسی قرار دهید. کسب و کارهایی هستند که عمده فعالیت‌شان از طریق وب‌سایت است و از اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند استفاده می‌کنند. این کسب و کارها، زمانی که تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار می‌دهند، سعی می‌کنند کاربر را به یکی از صفحات وب‌سایت‌شان که معمولاً یک لندینگ پیج است، هدایت کنند (در مورد لندینگ پیج بیشتر بدانید). بیشتر، کسب و کارهای کوچک و افراد عادی از این روش برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید با تهیه‌ی یک مستند کوتاه و جذاب از کسب و کار، کارکنان و محل کار خود و به اشتراک‌گذاری آن در IGTV ارتباط صمیمانه‌تری با مخاطبان خود برقرار کرده و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. شما به دنبال رسیدن به چه چیزی هستید؟ آیا می‌خواهید آگاهی از برند خود را بالا ببرید؟ یا اینکه می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید؟ شاید هم می‌خواهید تعداد مخاطبان خود را بالا ببرید. اهداف شما هر چیزی باشد، باید پیش از شروع کمپین تبلیغاتی خود در اینستاگرام، باید این اهداف را کاملا مشخص کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک حساب کاربری تبلیغاتی در اینستاگرام، لینک است.

در این مرحله می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا تمایل دارید بودجه تبلیغاتی خود را بهینه کنید یا خیر! اگر گزینه «Advantage Campaign Budget» را انتخاب نمایید، پلتفرم بودجه را میان مجموعه‌های تبلیغاتی شما توزیع می‌کند. البته امکان تخصیص دستی بودجه نیز وجود دارد و خود شما مستقیماً می‌توانید مشخص کنید که هر مجموعه تبلیغی چه میزان بودجه در اختیار داشته باشد. انجام این کار، پیگیری و مدیریت تبلیغات‌هایی که به صورت همزمان انجام می‌شوند را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. در تبلیغات خود دسته مدنظر خود را انتخاب و سپس جزئیات کمپین را مشخص کنید.

بهترین روش برای تبلیغات موفق این است که از مشاوران متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید و ایده‌های خود را با توجه به راهنمایی این افراد اجرا کنید. تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل برای کلیه کسب و کارهایی که به دنبال تبلیغ هدفمند اینستاگرام هستند مناسب است. شما می توانید با تولید محتوای تبلیغاتی جذاب و یا ایجاد بنرهای تبلیغاتی مناسب، تبلیغات گسترده و هدفمندی را برای پیج اینستاگرام خود ایجاد کنید.

این امکان به برند‌ها اجازه می‌دهد تا محتوای گوناگونی ارائه دهند و کاربران نیز بتوانند بین محتواهای مختلف پیمایش کنند و اطلاعات بیشتری را در یک زمان، دریافت کنند. تبلیغات اینستاگرام به معنای استفاده از این شبکه اجتماعی برای نمایش و تبلیغ محصولات، خدمات، یا برند‌ها به کاربران آن است. به دلیل این امکانات متعدد و البته ماندگاری همیشگی پست‌های اینستاگرام در فید حساب کاربری، پست گذاشتن در این شبکه‌ی اجتماعی، بهترین راه تبلیغات در اینستاگرام است.

اگر هدف شما از راه اندازی یک صفحه اینستاگرام، معرفی و در نهایت فروش محصولات یک برند است، باید به نکات کلیدی توجه کنید. با تعامل موثر، شما به هدف خود نزدیک تر می شوید و فروش خود را افزایش می دهید. اینستاگرام به یکی از منابع درآمدی بزرگ برای سلبریتی ها و اینفلوئنسرها تبدیل شده. هزینه های تبلیغات در این پلتفرم بسته به نوع محتوا و مدت زمان نمایش آن متفاوت است. به طور کلی، پست ها به دلیل ماندگاری بیشتر و امکان تعامل بالاتر، تعرفه های بالاتری نسبت به استوری ها دارند. استوری ها به دلیل مدت زمان کوتاه تر و تعامل کمتر، تعرفه های شان پایین تر می باشد.

پس با توجه به این نکات باید اصول متعددی را برای قرار گرفتن در اکسپلور در نظر بگیریم و بدانیم که پست ما اگر به اکسپلور بیاید برای چه کسانی به نمایش در خواهد آمد. برای اینکه پست های شما در اکسپلور نمایش داده شود با مشاورین ما تماس بگیرید. در تعریف ساده اینفلوئنسر به کسی گفته می شود که فالوورهای زیادی دارد و روی آنها بسیار تاثیر گذار است که می تواند با تبلیغ یک برند یا محصول منجر شود فالوورهایش از آن محصول خرید به عمل آورند.

استوری‌های اینستاگرام هیچ محدودیتی از نظر نوع محتوای مورد نظر شما ندارند. شما فقط باید خلاقیت داشته باشید تا استوری‌هایی جذاب تولید کنید که مشارکت کاربران با صفحه اینستاگرام شما را بالا ببرند. یکی از بهترین راه های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از استوری‌های اینستاگرام است. استوری‌های اینستاگرام در فید حساب اینستای شما باقی نمی‌مانند، بنابراین، شما می‌توانید بدون نگرانی از زیاد شدن تعداد پست‌های خود، استوری‌های متعددی به اشتراک بگذارید. هدف و مخاطب خود را تعیین کنید و سپس به تدوین یک استراتژی محتوایی برای تبلیغات در اینستاگرام بپردازید. می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید یا به یک فرد یا شرکت متخصص بسپارید.

راه از این بی خطر تر و جذاب تر واقعاً که یک پست از شما برای کاربرانی که شما را دنبال نمی کنند نمایش داده شود؟ یکی از بهترین استراتژی تبلیغات استفاده از پست های Sponsored است. تبلیغات در اینستاگرام باید به‌ گونه‌ای طراحی شود که امکان تعامل با مخاطبان را برای کسب‌وکار شما فراهم کند. لازم نیست که برای ایجاد این تعامل از روش‌های فرازمینی و فوق‌پیچیده‌ای استفاده کنید؛ حتی با گنجاندن یک سؤال در کپشن یا نظرسنجی از کاربران هم می‌توانید کاری کنید که مخاطبان با محتوای شما درگیر شوند. نفوذ بالای اینفلوئنسرها و تاثیری که بر مخاطبان دارند باعث شده تا در بحث آموزش تبلیغات در اینستاگرام جایگاه ویژه‌ای برای اینفلوئنسر مارکتینگ در این شبکه اجتماعی قائل باشیم.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
این لینک