سئو فروشگاه اینترنتی برای ویدیوها

تکنیک‌های برتر سئو فروشگاهی برای افزایش رتبه و فروش

این افزونه یکی از بهترین افزونه‌های کش وردپرس در بازار است و دارای ویژگی برای بارگذاری lazy load تصاویر و ویدیوها است. وقتی شما محتوای ویدیویی خود را در یوتیوب آپلود می‌کنید، طبیعتا وقتی محتوا روی دومین موتور جستجو دنیا بعد از گوگل بارگذاری می‌شود،شانس شما را برای دریافت کردن نتایج بهتر و مثبت بیشتر می‌ کند. با ارائه رونوشت ویدیوهای خود، می‌توانیم آنها را برای مخاطبان بیشتری در دسترس قرار دهیم و اطمینان حاصل کنیم که ویدیوهای ما به درستی توسط موتورهای جستجو فهرست‌بندی می‌شوند. علاوه بر این، با زیرنویس گذاشتن ویدیوهایمان، می‌توانیم آن‌ها را برای بینندگانی که ناشنوا یا کم شنوا هستند یا به زبان دیگری صحبت می‌کنند، در دسترس قرار دهیم. برای انجام این کار، باید بدانیم که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند و از چه عواملی برای رتبه بندی ویدیوها استفاده می کنند. سپس، می‌توانیم ویدیوهای خود را به روش‌های متعددی بهینه کنیم، که در زیر به چند مورد از آنها پرداخته‌ایم.

اینستاگرام و فیسبوک نیز به دلیل تعداد بالای کاربران و تعاملات روزانه  بستری عالی برای به اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه و جذاب هستند. توضیحات ویدیو نیز باید خلاصه‌ای از کلمات کلیدی و اطلاعات مفید و کاربردی برای کاربران باشد تا بتواند کمک بسیاری به بهبود محتوا کند. همچنین، استفاده از تگ‌های مرتبط و متناسب با محتواهای ویدئو کمک می‌کند تا تعداد بازدیدکنندگان ویدیو افزایش یابند. به طور کلی، بهینه‌سازی عناوین، تگ‌ها و توضیحات علاوه بر اینکه در بهبود سئو ویدئو تأثیر بسیار زیادی دارد، به افزایش بازدید ویدیو و جذب مخاطبان نیز کمک می‌کند. از دیگر جنبه‌های مهم این سئو می‌توان به ایجاد تجربه کاربری خوب، دسترسی آسان برای موبایل و کاربران و بهینه‌سازی کیفیت پخش ویدیو و… اشاره کرد. استفاده از زیرنویس‌ها و ترجمه‌ها برای دسترسی  کاربران بین‌المللی و همچنین تحلیل داده‌های محتوای ویدئویی برای شناخت رفتار مخاطب می‌تواند کمک کند تا ویدیو در بهترین موقعیت نوارهای جستجو قرار بگیرد.

ساختار اطلاعاتی در واقع ترکیبی از دانش و هنر برای ارائه محتوای وبسایت به نحوی است که رضایت کاربران و موتورهای جستجو را به طور همزمان جلب کند. ساختار اطلاعاتی در اصل تقاطع حوزه تجربه کاربری و بهینه سازی موتورهای جستجو است که هم کاربران و هم موتورهای جستجو از ساختار اطلاعاتی طراحی شده بهره خواهند برد. موتورهای جستجو نمی توانند ویدیوها را تماشا کنند، اما می توانند متن را بخوانند. زیرنویس‌ها و زیرنویس‌ها بخش‌های مهمی هستند که پوشش محتوای شما را افزایش می‌دهند و قابلیت جستجو، تعامل و پوشش آن را ارتقا می‌دهند. ارسال زیرنویس‌ها و زیرنویس‌ها، ویدیوی توضیحی شما را برای مخاطبان وسیع‌تری، از جمله افراد کم‌شنوا، در دسترس قرار می‌دهد.

در حال حاضر برندهای زیادی از ویدیوها در صفحه‌های فرود و سایر صفحات دیگر وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند تا بازدیدکنندگان را درگیر خود کنند و در نهایت، آن‌ها را متقاعد به خرید کنند. در حالت ایده‌ال، با داشتن یک استراتژی SEO خوب، محتوای شما در یک موتور جستجو دارای رتبه‌ی بالایی خواهد بود، به شما اجازه می‌دهد وب‌سایت شما را پیدا کنند و میزان بازدید شما را افزایش دهند. قبل از انتشار ویدئوها حتماً حجم فایل‌ها را تا جایی کاهش دهید که به کیفیت آسیب نزند. بدیهی است که فایل‌های کوچکتر سریع‌تر برای کاربر به نمایش در می‌آیند و منابع کمتری از سرور سایت شما و اینترنت کاربر مصرف می‌کند. در فیچر لحظه کلیدی، می‌توان لحظات ویژه ویدیو را بدون هیچ تلاشی به کاربران نشان داد.

با استفاده از آن‌ها، نه‌تنها هزینه‌های بارگذاری و انتشار کاهش می‌یابد، بلکه احتمال کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجوی گوگل نیز بیشتر می‌شود. یوتیوب، به‌عنوان دومین موتور جستجوی محبوب دنیا، معیارهای منحصربه‌فردی برای رتبه‌بندی ویدئوها دارد. ویدئوهایی که در این پلتفرم بازدید بالایی دارند، معمولاً به بهترین شکل به نیاز کاربران پاسخ می‌دهند. الگوریتم یوتیوب با بررسی عوامل مختلف مانند عنوان، توضیحات، تعداد تعاملات و مدت‌زمان تماشای ویدئو، تصمیم می‌گیرد چه محتوایی را در نتایج جستجو نمایش دهد. همان‌طور که متا دیسکریپشن برای مقالات اهمیت دارد، توضیحات برای ویدئو نیز بسیار مهم است. توضیحات شما باید شامل کلمات کلیدی مرتبط باشد و خلاصه‌ای جذاب از محتوای ویدئو ارائه دهد تا مخاطب و موتورهای جستجو بهتر آن را درک کنند با سفارش تولید محتوا جذاب می توانید تمام این نکات را رعایت کنید.

همچنین افزودن توضیحات دقیق و کامل به ویدیو و استفاده از تگ های مرتبط می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای ویدیو را بهتر درک کنند. بهینه سازی تصاویر بندانگشتی (thumbnail) و افزودن زیرنویس یا ترنسکریپت (transcript) نیز تاثیر زیادی در جذب کاربران و بهبود سئو دارد. در نهایت  اشتراک گذاری ویدیو در پلتفرم های مختلف و سرعت بارگذاری مناسب نیز از نکات کلیدی هستند. سئوی ویدیو به مجموعه ای از تکنیک ها و استراتژی ها اطلاق می شود که به منظور بهبود رتبه بندی ویدیوها در موتورهای جستجو و افزایش بازدید آنها انجام می شود. یکی از مهم ترین نکات در سئو ویدیو  انتخاب عنوان و توضیحات مناسب و مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظر است. همچنین بهینه سازی تصاویر بندانگشتی (thumbnail)  ایجاد زیرنویس و متن ترنسکریپت (transcript)  و اشتراک گذاری ویدیوها در پلتفرم های مختلف می تواند تاثیر چشم گیری بر جذب کاربران داشته باشد.

تعامل کاربر (کامنت، لایک، به‌اشتراک‌گذاری و…) از هر نوعی که باشد، این سیگنال را به الگوریتم یوتیوب می‌دهد که کاربران به‌خوبی با محتوا درگیر شده‌اند. در نتیجه، بازخورد خوب کاربران تا حدودی می‌تواند باعث بهبود جایگاه ویدئوها شود. برای ایندکس شدن ویدئوها در گوگل باید اطلاعات متنی مثل عنوان، توضیحات، ویدیو تگ‌ها و اسکیمای ویدئو را اضافه کنید. افزونه Yoast Video SEO یکی از قدرتمندترین پلاگین‌های وردپرس برای سئو ویدیو است. با کمک این افزونه، می‌توانید ویدیوهای سایت خود را بهینه کرده و بازدید و ترافیک بیشتری جذب کنید.

سئو باعث افزایش کمیت و کیفیت ترافیک ارگانیک وبسایت شما از طریق نتایج موتورهای جستجو می شود. همه می دانند که برای رسیدن به نتایج برتر در موتورهای جستجو همانند Google، تولید محتوای الکترونیکی باکیفیت و همچنین بهینه سازی و سئوی محتوا از لحاظ استراتژیک بسیار مهم است. این راهکار از نقطه نظر سئو نیز بررسی صفحات شما توسط موتورهای جستجو را ساده‌تر خواهد کرد که امری مهم در کسب رتبه است. با فاصله گرفتن محصولات از صفحه اصلی سایت که اصولا مهمترین و معتبرترین صفحه در سایت‌های فروشگاهی است، شانس بررسی صفحات و ایندکس شدن توسط گوگل کاهش خواهد یافت. تبلیغ ویدیوهای ما در رسانه های اجتماعی به بهبود دید سئوی ویدیوهای ما، افزایش آگاهی از برند و افزایش ترافیک به وب سایت ما کمک می کند. هنگام تبلیغ ویدیوهای خود در رسانه های اجتماعی، باید هشتگ ها، پیوندها و کلمات کلیدی را درج کنیم تا بینندگان بتوانند مستقیماً آنها را در سایت ما تماشا کنند.

دو قالب mp4 و webm کاربردی‌ترین و بهینه‌ترین فرمت برای ویدئوها هستند؛ چون به‌راحتی فشرده و کم‌حجم می‌شوند. فایل‌هایی با فرمت WebM در مقایسه با MP4 حجم کمتری دارند؛ ولی فقط توسط کروم و فایرفاکس پشتیبانی می‌شوند. فایل‌های MP4 در موبایل بهتر نمایش داده می‌شوند و در تمام مرورگرها قابلیت پشتیبانی دارند. هرچقدر برچسب‌ها بیشتر و مرتبط‌تر باشند، شانس دیده‌شدن ویدئو در نتایج جستجو افزایش می‌یابد. حجم ویدئو را با ابزارهایی مثل HandBrake کاهش دهید تا سریع‌تر بارگذاری شود و تجربه بهتری برای کاربران ایجاد کند، بدون اینکه کیفیت کاهش یابد. اما برای بررسی کامل یا آموزش، ویدئوهای طولانی‌تر (۳ تا ۲۰ دقیقه) بهتر عمل می‌کنند.

در سطح وب هرگاه لینکی به صفحه‌ای اشاره کند، می‌تواند تاثیر مستقیمی روی رتبه‌بندی آن صفحه داشته باشد. ویدئوها بهانه خوبی برای ساخت بک لینک، جذب ترافیک بیشتر و در نتیجه سئوی سایت هستند. یکی از روش‌های لینک‌سازی برای ویدئوها، انتشار رپورتاژ آگهی و قراردادن ویدئو درون محتوای آن است. روزانه میلیون‌ها کاربر اینترنت به دنبال محتوای ویدیویی هستند و این تعداد روزبه‌روز در حال افزایش است. بنابراین اگر در وبسایت‌تان محتوای ویدیویی منتشر می‌کنید، تنها یک سئوی ویدیو تا رسیدن به بهترین نتایج سرچ گوگلی و جذب لید فاصله دارید. برای بهینه سازی و سئو تصاویر سایت فروشگاهی، بهتر است اسم عکس ها را با انتخاب نام محصولات برای آنها بهینه سازی نمایید.

اطمینان حاصل کنید که یکی از برچسب‌ها حتماً کلمه‌ی کلیدی هدف باشند و بقیه را از کلماتی انتخاب کنید که مرتبط با تیتر بوده و توضیحات بیشتری راجع به آن بدهند. بهتر است برچسب‌ها دو کلمه‌ای باشند و در انتخاب آن‌ها نیاز مخاطبین را نیز در نظر بگیرید. در این کار (برچسب‌گذاری) تا می‌توانید دست و دلباز باشید زیرا تگ‌های بیشتر، به الگوریتم‌ها کمک می‌کنند که موضوع ویدیوی شما را بهتر بفهمند و در نتایج جستجو شانس بیشتری برای دیده‌ شدن داشته باشید. آپلود ویدیو در پلتفرم‌هایی مثل آپارات و یوتیوب این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که علاوه بر سایت خودتان فضایی برای انتشار محتوا و دیده‌شدن داشته باشید و در بخش ویدیوهای مشابه، بیشتر دیده شوید. درست است که با انتشار ویدیو در سایت بک‌لینک بیشتری می‌گیرید و به سئوی سایت خود کمک می‌کنید ولی به دلیل حجم زیادی که ویدیوها از host اشغال می‌کنند باعث کندی سایت می‌شود.

علاوه بر این، محتوای اضافی را برای فهرست بندی در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد. به عبارت ساده، تحقیق کلمات کلیدی سنگ بنای هر استراتژی موفق سئو است، که برای سئو ویدیو نیز صادق است. کلمات و عباراتی را که افراد هنگام جستجوی مثال‌های ویدیویی توضیح‌دهنده استفاده می‌کنند، تشخیص می‌دهد. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، می توانید ابرداده های ویدیوی خود را برای مطابقت با اهداف جستجوی مخاطبان هدف خود بهینه کنید. فشرده‌سازی یک راه سریع و آسان برای کاهش اندازه فایل و بهینه سازی ویدیو در وردپرس است تا سرعت بارگذاری صفحات را افزایش دهد. در حالی که آنها ممکن است اندازه فایل را کوچکتر کنند، می‌توانند کیفیت ویدیوی شما را نیز به خطر بیندازند.

قالب WebM نیز یکی از فرمت های جدید و بهینه برای ویدیوهای وب است که توسط گوگل توسعه یافته و به عنوان جایگزینی برای فرمت های سنتی معرفی شده است. این فرمت به طور خاص برای پخش ویدیو در مرورگرهای وب بهینه سازی شده و از کیفیت بالا در حجم های کمتر نسبت به فرمت های قدیمی تر برخوردار است. یکی از مزایای اصلی WebM این است که این فرمت به طور رایگان در دسترس است و هیچ گونه محدودیت حق امتیازی ندارد. از سوی دیگر  WebM به دلیل ساختار پیشرفته ای که دارد  توانایی فشرده سازی و پخش ویدیوها با کیفیت مناسب و سرعت بالا را فراهم می کند. با افزایش تقاضا برای ویدیو، مهم است که افراد به‌راحتی محتوای شما را پیدا کنند؛ این امر می‌تواند از طریق بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) محقق شود. اگر به سراغ این مقاله آمده‌اید احتمالا تا حدی با سئو آشنا هستید و به دنبال بهبود مهارت‌های سئوی خود هستید.

در این آموزش سئوی فروشگاهی شما خواهید آموخت چگونه یک استراتژی سئو برای فروشگاه اینترنتی خود طراحی کنید. در این آموزش به جنبه‌های مختلف سئو سایت فروشگاهی از جمله نکات تکنیکال، تحقیق کلمات کلیدی در سایت فروشگاهی و نکات محتوایی در سایت فروشگاهی خواهیم پرداخت. موارد ذکر شده در این مقاله فارغ از اینکه شما از وردپرس، مجنتو، دروپال، شاپیفای و … برای طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کرده‌اید به شما در افزایش رتبه سایت فروشگاهی کمک خواهد کرد. CDN مخفف شبکه تحویل محتوا است، سرویسی است که می‌تواند سرعت وبسایت شما را افزایش دهد. این مورد با ذخیره محتوای وبسایت شما در چندین سرور در سراسر جهان کار می‌کند.

توصیه می‌شود کدهای اسکیمای ویدئو را به روش JSON به صفحات اضافه کنید تا ویدئوها با اولین خزش ربات‌ها و با سرعت بیشتری ایندکس شوند. با یک برنامه درست، ویدیوهایتان نه تنها دیده می‌شوند، بلکه به ابزاری قدرتمند برای رشد کسب‌وکارتان تبدیل خواهند شد. برای حل مشکل صفحات تکراری و جلوگیری از جریمه شدن سایت خودتان توسط الگوریتم پاندا گوگل، توصیه می کنیم از تولید محتوا منحصر به فرد و استفاده از تگ های کنونیکال (Canonical Tags) کمک بگیرید. به عنوان یک مالک سایت اینترنتی، ممکن است وسوسه شوید که در محتوا صرفه جویی کنید یا ممکن است توضیحات محصول را محتوای کافی در نظر بگیرید. از همه مهم تر این است که برای دیسکرپشن های صفحات مختلف خودتان، چند تا الگوی مختلف برای محصولات مختلف سایت خودتان داشته باشید.

از طرف دیگر تعداد صفحات بالا در سایت‌های فروشگاهی، توجه به اصلاح مشکلات سئوی تکنیکال را در اولویت بالاتری قرار می‌دهد. کاربران در سایت‌های فروشگاهی برای خرید نیاز به بررسی و مشاهده چندین محصول و بازدید از چندین صفحه را دارند، پس بهبود سرعت سایت در این سایت‌ها اهمیت بالایی دارد. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر اختراعات بزرگ تاریخ هرگز تبلیغ نمی شدند چه اتفاقی می افتاد؟ برای امروز خاک بخور، همین! کمپین‌های تبلیغاتی و بک لینک‌ها رهبرانی هستند که محتوای شما را در معرض دید جهانیان قرار می‌دهند و به آن طنین‌اندازی که شایسته آن است می‌دهند. به همین دلیل است که تبلیغ ویدیوهای خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، وب سایت و خبرنامه های ایمیل ضروری است. بک لینک از منابع معتبر می تواند اعتبار ویدیوی شما و رتبه بندی جستجو را بهبود بخشد.

تصاویر به طور کلی چیزی هستند که محصولات شما را می فروشند، بنابراین مهم است که تعداد زیادی از آنها را در سایت خود داشته باشید. البته تصاویر باکیفیت نیز می توانند resource hogs باشند، بنابراین قطعاً می خواهید از یک بهینه ساز تصویر مانند این اپلیکیشن استفاده کنید تا سرعت سایت خود را حفظ کنید. برای برطرف کردن مشکل تعداد زیاد صفحات سایت، توصیه می کنیم ابتدا آن صفحاتی که در عرض چند ماه حتی یک فروش هم نداشته اند را حذف کنید. برای اطلاع از ترافیک صفحات سایت خودتان می توانید از ابزار گوگل آنالیتیکس بهره بگیرید. بعد از اینکه این صفحات را حذف کردید، روی بهینه سازی سایر صفحات خود وقت بگذارید. این امر به کمی کارآگاهی برای جستجوی لینک های شکسته محصولات و خدمات، مشابه آنهایی که شما ارائه می دهید؛ نیاز دارد.

استفاده از تگ H2 برای عنوان ویدیو باعث می شود گوگل و سایر موتورهای جستجو به راحتی محتوای شما را شناسایی و ارزیابی کنند. تصاویر بندانگشتی به عنوان پیش نمایش ویدیو عمل می کنند و اولین برداشت کاربران از محتوای ویدیویی شما را شکل می دهند. بنابراین  انتخاب یک تصویر باکیفیت که محتوای اصلی ویدیو را به خوبی نمایان کند  اهمیت زیادی دارد. این تصویر باید جذاب  حرفه ای و مرتبط با موضوع ویدیو باشد تا بتواند کاربران را به کلیک کردن و تماشای ویدیو ترغیب کند. سئو ویدیو سایت یکی از اقدامات بسیار مهمی است که پیش از تولید محتواهای ویدئویی باید به آن توجه داشته باشید تا بتوانید محتواهای جذاب و کاربردی را تولید کنید تا مورد توجه کاربران قرار گیرد.

سایت فروشگاهی باید واکنشگرا (Responsive) باشد و باتوجه به اندازه صفحه نمایشگر، چیدمان خود و اندازه‌ها را تطبیق دهد. دیدن چنین پیامی ممکن است کاربران و مشتریان سایت فروشگاهی شما را نگران کند. جستجوهای مرتبط گوگل در قسمت (Searches Related to) قرار دارند و مشابه ویژگی کامل‌کردن خودکار کلمات است با این تفاوت که پیشنهادات در انتهای صفحه نمایش داده‌ شده‌اند. تصور کنید که مسافر یک سرزمین بیگانه هستید و به دنبال گنج های پنهان هستید. کلمات کلیدی نقشه شما هستند که شما را به جواهرات پنهان در زمین وسیع اینترنت هدایت می کند. چه یک وبلاگ نویس، صاحب فروشگاه آنلاین، تولید کننده محتوا یا بازاریاب باشید، کلمات کلیدی کلید باز کردن درهای دید و کشف هستند.

سئو فیلم یا حتی سئو ویدیو در وردپرس با سئو برای موتورهای جست و جو متفاوت است. یوتیوب که دومین موتور جست و جو پرکاربرد پس از گوگل است نیز قوانین جست و جو، کلمات کلیدی و اهداف خودش را دارد. شما با لینک کردن ویدیو های وب سایت خود از طریق یوتیوب قادر به افزایش رتبه وب سایتتان خواهید بود. در این مقاله راهکارهای سئوی ویدئو برای موتور جستجوی گوگل و یوتیوب را نام بردیم و به چند مورد از سوالات مهم درباره زمان ایندکس ویدئوها صحبت کردیم. در آخر، علاوه بر رعایت این نکات، از تحلیل و آنالیز ورودی‌های سایت از طریق ویدئوها غافل نشوید و از روش‌های گفته‌شده برای افزایش بازدید ویدئوها در یوتیوب و گوگل استفاده کنید.

بله شما می توانید از متن بازاریابی وب سایت های تأمین کننده استفاده کنید، اما باید بدانید که مشتریان و SEO محتوای اصلی و یونیک را دوست داشته و اگر شما این کار را بکنید، از شما تشکر خواهند کرد. برخی از سایت های اینترنتی هم به صورت تخصصی در حوزه کاری شما فعالیت می کنند، این سایت ها هم می توانند ایده های حرفه ای و تخصصی تری برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با محصول به شما ارائه دهند. علاوه بر صفحات محصول و دسته بندی، شما باید یک صفحه درباره ما و صفحه تماس با ما در سایت خود داشته باشید. این صفحات به خریداران و موتورهای جستجو اطلاع می دهند که شما معتبر و قابل اعتماد هستید، بنابراین این صفحات را نادیده نگیرید. بهترین فرمت برای آپلود کردن ویدئو در اینترنت و در هر شبکه ای مثل یوتیوب، اینستاگرام، آپارات و… فرمت MP4 می باشد. در سئو ویدیو حتماً حواستان باشد که ویدئوهای تان حتی‌المقدور حجم پایین و کیفیت بالایی داشته باشند.

نقشه سایت ویدیویی شامل اطلاعات مهمی مانند عنوان ویدیو  توضیحات  آدرس URL ویدیو  مدت زمان  و تاریخ انتشار آن است. این اطلاعات به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای ویدیویی شما را به درستی دسته بندی کنند و در نتایج جستجو به نمایش بگذارند. به علاوه  اگر نقشه سایت ویدیویی شما به طور منظم به روزرسانی شود و ویدیوهای جدید به آن اضافه شوند  موتورهای جستجو سریع تر به محتوای جدید شما دسترسی پیدا خواهند کرد و شانس دیده شدن ویدیوها افزایش می یابد. کاهش حجم و کیفیت فایل ویدئویی تنها بخشی از بهینه سازی ویدیو در وردپرس است. اگر می‌خواهید ویدیوهای شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) ظاهر شوند، باید به گوگل کمک کنید تا محتوای شما را به طور موثر درک کرده و فهرست بندی کند. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از افزونه All in One SEO for WordPress (AIOSEO) یا Yoast SEO است.

کاور ویدیو اولین چیزی است که ذهن بیننده را به خود جذب می‌کند و از همین رو باید به آن توجه کنید؛ در غیر این صورت بر روی برند کسب و کار شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. علاوه بر کاور ویدیو، شما باید به قالب ویدیو نیز توجه کنید؛ چرا که کاربران به وب‌سایت‌هایی جذب می‌شوند که دارای جذابیت بیشتری باشند. برای انجام این کار کافی است علاوه بر تولید محتوا و کال تو اکشن جذاب، کاربران را ترغیب کنید که زیر پست شما کامنت گذاشته، لایک کنند و آن را به اشتراگ بگذارند. به دلیل وجود تعداد زیاد صفحات در سایت های فروشگاهی، سئو تکنیکال یا فنی (Technical SEO) از اهمیت خاصی برای این سایت ها برخوردار است. در سئو ویدیو و در هنگام استفاده از ویدیو نیز بایستی توضیحات مربوط به ویدیو و محصول را به طور کامل وارد نمایید.

هنگامی که یک لینک شگسته را پیدا کردید، با مالک سایتی که لینک شکسته از آن اوست، تماس بگیرید تا به جای آن به سایت شما لینک بدهد. از آنجایی که لینک های شکسته می توانند به سئو آسیب وارد کنند، این یک راه حل سودمند برای هر دو طرف است. آنها می توانند یک لینک خراب را اصلاح کنند و شما یک بک لینک دریافت می کنید. راهنمای کامل سایت ایران فاندر برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی را برای ایده های بیشتر ببینید و سپس آن ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را بررسی کنید تا لیست کلمات کلیدی خود را گسترش دهید. طبق تحقیقات انجام شده اگر ویدئو پنهان شده یا زیر پوشه قرار گرفته باشد، احتمال رتبه بندی سریع آن کاهش می یابد. بهترین راه برای افزایش ضریب خزندگی ویدئوی شما این است که آن را در مرکز صفحه قرار دهید.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری